Сучасна українська освіта зробила крок
далеко вперед і активно інтегрується у світовий освітній простір.
Інтеграція в світове
співтовариство і процес побудови відкритого суспільства ставлять
перед нами все
нові цілі, одна з яких - виховання людини
як представника світового
інформаційного співтовариства, який усвідомлює свою
роль і відповідальність
у глобальних загальнолюдських процесах.
Модель електронного
навчання "1 учень: 1
комп'ютер" ("модель 1:1",
Learning 1:1) - це ситуація навчання, в
якому основним інструментом навчання школяра є
комп'ютер, а в
якості методів навчання використовуються
технології і сервіси
мережевої взаємодії, інформаційного
пошуку, використання і створення цифрових об'єктів. Модель формує навчальну діяльність шляхом
використання отриманих на традиційних уроках знань, умінь і навичок
безпосередньо в інформаційно – комп’ютерному середовищі. При цьому організація
таких занять не потребує кардинальної перебудови навчального процесу, а його
зміст базується на використанні дидактичних матеріалів Типових навчальних
програм.
Реалізації моделі
відбувається, при умовах: в розпорядженні
кожного учня і
кожного вчителя є власний портативний комп'ютер (у початковій школі може використовуватися
нетбуки, ноутбуки), пов'язаний з комп'ютерами
інших учнів по
бездротовій локальній мережі, що
має доступ до шкільного або класному сервера (роль
останнього може виконувати
комп'ютер вчителя) і має вихід в Інтернет.
Ведення
моделі в нашій школі:
-
В школі було створено зону Wi-Fi;
-
Батьками учнів класу були придбані нетбуки, вчителем ноутбук;
-
Кабінет інформатики виконує роль інформаційного центру;
-
В кожного учня є мережевий простір для накопичення своїх
електронних продуктів;
-
Ведення кожного учня за індивідуальним освітнім
маршрутом.
Необхідність програм,
спрямованих на підвищення якості освіти
за рахунок впровадження сучасних
технологій, використання високошвидкісних
Інтернет з'єднань, вживання ефективних методів навчання і оновлення змісту освіти-завдання першорядні.
Створити середовище навчання, яка відповідає цілям і задачам ХХІ століття можна тільки на основі використання всього комплексу сучасних інформаційних технологій.Створення такого середовища електронної освіти «1 + 1» цілком застосовна в нашій школі. У цій освітній моделі спілкування учня з комп'ютером відбувається «один на один», вона має на увазі спеціально розроблений компактний ноутбук, яким учні та вчителі можуть користуватися в школі і вдома.
Створити середовище навчання, яка відповідає цілям і задачам ХХІ століття можна тільки на основі використання всього комплексу сучасних інформаційних технологій.Створення такого середовища електронної освіти «1 + 1» цілком застосовна в нашій школі. У цій освітній моделі спілкування учня з комп'ютером відбувається «один на один», вона має на увазі спеціально розроблений компактний ноутбук, яким учні та вчителі можуть користуватися в школі і вдома.
Для
створення
сучасного навчального середовища необхідні
новітні комп'ютерні технології. Середа
навчання «1 + 1», що включає мультимедійні уроки,
сучасні методи навчання і знання, представлені в цифровому
форматі, може стати для учнів цілим світом,
наповненим новими можливостями.
Нові технологічні засоби як засіб співпраці дозволяють нам оперативно створювати контент, який є надбанням всього суспільства, вибудовувати мережі соціальної взаємодії, системи децентралізованого обміну знаннями та інформацією і отримувати доступ до світових інформаційних ресурсів.
Вчителі отримують
можливість диференційовано підходити
до учнів, залежно від їх рівня розвитку,
темпераменту, захоплень. Учні займаються за індивідуальним планом,
активно взаємодіючи як з вчителями-предметниками, так і один з одним.
Для реалізації здібностей
на більш пізніх ступенях
активно використовуються дистанційні курси та олімпіади, участь
у конкурсах дозволяє
найбільш повно реалізувати творчі та наукові здібності
дітей і вчителів. А електронне портфоліо учня
допомогає простежити розвиток і зростання, відображаючи майстерність юного «слідопита-інформатика». Використання загальношкільної локальної мережі дозволяє зберігати учнівські
роботи і методичні
напрацювання на сервері і не втрачати при
технічній несправності робочих машин учнів і вчителів. З'явилася можливість колективної роботи над проектами, такі навички дуже важливі в
сучасному світі. Є освітньо-виховний простір, в якому
є місце кожному: і вчителеві, і учневі та його батькам.Нові технологічні засоби як засіб співпраці дозволяють нам оперативно створювати контент, який є надбанням всього суспільства, вибудовувати мережі соціальної взаємодії, системи децентралізованого обміну знаннями та інформацією і отримувати доступ до світових інформаційних ресурсів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий