Сервіси Веб 2.0 для учителя
Загальна характеристика соціальних сервісів
Соціальні сервіси -
це мережеве програмне забезпечення, що підтримує групові взаємодії . Ці
групові дії включають : персональні дії та комунікації учасників між
собою , тобто , обмін повідомленнями.
Соціальні мережі і підтримують їх сервіси виявилися дуже ефективним методом забезпечення відвідуваності сайтів , зворотного зв'язку і поступово стали одним із засобів генерації контенту ( вмісту, що має цінність ) . На основі такого підходу з'явилося і швидко набрало популярність досить велика кількість соціальних web - сервісів , об'єднаних загальною назвою сервіси Web 2.0.
Веб 2.0 -
це друге покоління мережних сервісів Інтернету, які дозволяють
користувачам створювати в Мережі і використовувати інформаційні ресурси.
Веб 2.0 -
термін, що позначає друге покоління мережних сервісів. Ці сервіси
дозволяють користувачам не тільки подорожувати по мережі, але й спільно
працювати і розміщувати в мережі текстову і медіа інформацію.
За допомогою Веб 2.0 можна організувати наступну колективну діяльність ( за матеріалами книги Е.Д.Патаракіна і довідкових систем соціальних сервісів ) :
Сервіси Web 2.0 в освіті та навчанні
Загальна характеристика соціальних сервісів
Соціальні сервіси -
Соціальні мережі і підтримують їх сервіси виявилися дуже ефективним методом забезпечення відвідуваності сайтів , зворотного зв'язку і поступово стали одним із засобів генерації контенту ( вмісту, що має цінність ) . На основі такого підходу з'явилося і швидко набрало популярність досить велика кількість соціальних web -
Веб 2.0 -
Веб 2.0 -
За допомогою Веб 2.0 можна організувати наступну колективну діяльність ( за матеріалами книги Е.Д.Патаракіна і довідкових систем соціальних сервісів ) :
- спільний пошук та зберігання інформації;
- спільне використання фотоматеріалів ;
- створення і спільне використання медіа-
матеріалів; - спільне створення та редагування гіпертекстів ; спільне редагування і використання в мережі текстових документів , електронних таблиць , презентацій та інших документів ;
- спільне редагування і використання карт і схем. Інтерактивна дошка OnLine .
Тобто принципова відмінність Веб 2.0 від Веб 1.0 - це її соціальна орієнтованість . Соціальні сервіси - це друга назва мережі нового покоління.
Нові сервіси соціального забезпечення радикально спростили процес створення матеріалів і публікації їх в мережі . Тепер кожен може не тільки отримати доступ до цифрових колекцій , а й взяти участь у формуванні власного мережевого контенту ( від англ. Content - зміст) .
Сьогодні , використовуючи Веб 2.0 , новий контент створюється мільйонами людей. Вони , як мурахи в загальний мурашник , приносять у мережу нові тексти , фотографії , малюнки , музичні файли. При цьому спілкування між людьми все частіше відбувається не у формі прямого обміну висловлюваннями , а у формі взаємного спостереження за мережевою діяльністю . Освоєння нових засобів веде не просто до того , що ми можемо вирішувати нові завдання , а й змінюється наш світогляд , яке дозволяє нам бачити світ з нової точки зору.
Сповідуючи доступність, відкритість, інтерактивність і колективізм, соціальні сервіси Веб 2.0 стає природною освітнім середовищем, доцільність використання якої в навчальних цілях не викликає сумніву.
Нові сервіси соціального забезпечення радикально спростили процес створення матеріалів і публікації їх в мережі . Тепер кожен може не тільки отримати доступ до цифрових колекцій , а й взяти участь у формуванні власного мережевого контенту ( від англ. Content -
Сьогодні , використовуючи Веб 2.0 , новий контент створюється мільйонами людей. Вони , як мурахи в загальний мурашник , приносять у мережу нові тексти , фотографії , малюнки , музичні файли. При цьому спілкування між людьми все частіше відбувається не у формі прямого обміну висловлюваннями , а у формі взаємного спостереження за мережевою діяльністю . Освоєння нових засобів веде не просто до того , що ми можемо вирішувати нові завдання , а й змінюється наш світогляд , яке дозволяє нам бачити світ з нової точки зору.
Сповідуючи доступність, відкритість, інтерактивність і колективізм, соціальні сервіси Веб 2.0 стає природною освітнім середовищем, доцільність використання якої в навчальних цілях не викликає сумніву.
Сервіси Web 2.0 в освіті та навчанні
Сучасну глобальну мережу навряд чи вже можна уявити без блогів , соціальних мереж , хмари сервісів - якої пошукової системи (Яндекс , Google і т.д. ) , Вікіпедії , і подібних їй ресурсів .
Технології Web 2.0 міцно зміцнилися в нашому повсякденному житті , як засобу комунікації (соціальні мережі : Facebook , Twitter , Вконтакте) , швидкого пошуку потрібної інформації , засоби «колективного авторства » ( Wiki , блоги) .
Здавалося б , як ще можна застосовувати можливості технології Web 2.0 , причому в цілях педагогічної практики? На це опитування є ряд відповідей :
Використання мережевих спільнот для вільного розповсюдження навчальних матеріалів. У результаті поширення соціальних сервісів в мережевому доступі виявляється величезна кількість матеріалів , які можна використовувати у навчальних цілях.
Самостійне створення мережевих навчальних матеріалів. Тепер кожен може не тільки отримати доступ до цифрових колекцій , а й взяти участь у формуванні власного мережевого змісту.
Участь у нових формах діяльності без спеціальних знань і навичок в галузі інформатики . Нові форми діяльності пов'язані як з пошуком в мережі інформації , так і зі створенням і редагуванням власних цифрових об'єктів.
Спостереження за діяльністю учасників спільноти. Спілкування між людьми все частіше відбувається не у формі прямого обміну висловлюваннями , а у формі взаємного спостереження за мережевою діяльністю .
Основна зміна навчального процесу пов'язане з активною участю учнів у створенні власних матеріалів. У всіх сферах технології Web 2.0 , найбільше значення для навчання має спільна творча діяльність .
Соціальні сервіси Веб 2.0 в педагогічній практиці
Динамічний розвиток мережі Інтернет дозволяє вирішувати нові педагогічні завдання , реалізовувати навчальну діяльність , яка не може бути реалізована поза мережею. Мережа Інтернет стає ресурсом і перестає бути тільки каналом, що дозволяє отримати доступ до віддаленого ресурсу . Сучасна концепція розвитку всесвітньої павутини отримала назву Веб 2.0.
Веб 2.0 -
друге покоління мережних сервісів , що діють в Інтернеті. На відміну
від мережевих сервісів першого покоління Веб 2.0. орієнтовані на спільну
роботу користувачів , обмін інформацією , а також роботу з масовими
публікаціями.
Технології Web 2.0 міцно зміцнилися в нашому повсякденному житті , як засобу комунікації (соціальні мережі : Facebook , Twitter , Вконтакте) , швидкого пошуку потрібної інформації , засоби «колективного авторства » ( Wiki , блоги) .
Здавалося б , як ще можна застосовувати можливості технології Web 2.0 , причому в цілях педагогічної практики? На це опитування є ряд відповідей :
Використання мережевих спільнот для вільного розповсюдження навчальних матеріалів. У результаті поширення соціальних сервісів в мережевому доступі виявляється величезна кількість матеріалів , які можна використовувати у навчальних цілях.
Самостійне створення мережевих навчальних матеріалів. Тепер кожен може не тільки отримати доступ до цифрових колекцій , а й взяти участь у формуванні власного мережевого змісту.
Участь у нових формах діяльності без спеціальних знань і навичок в галузі інформатики . Нові форми діяльності пов'язані як з пошуком в мережі інформації , так і зі створенням і редагуванням власних цифрових об'єктів.
Спостереження за діяльністю учасників спільноти. Спілкування між людьми все частіше відбувається не у формі прямого обміну висловлюваннями , а у формі взаємного спостереження за мережевою діяльністю .
Основна зміна навчального процесу пов'язане з активною участю учнів у створенні власних матеріалів. У всіх сферах технології Web 2.0 , найбільше значення для навчання має спільна творча діяльність .
Соціальні сервіси Веб 2.0 в педагогічній практиці
Динамічний розвиток мережі Інтернет дозволяє вирішувати нові педагогічні завдання , реалізовувати навчальну діяльність , яка не може бути реалізована поза мережею. Мережа Інтернет стає ресурсом і перестає бути тільки каналом, що дозволяє отримати доступ до віддаленого ресурсу . Сучасна концепція розвитку всесвітньої павутини отримала назву Веб 2.0.
Веб 2.0 -
Комментариев нет:
Отправить комментарий